Videos d'avui 1 d'octubre de 2011

El primer cap de setmana sencer que hem passat a Solanell. Encara hem dormit en les furgonetes però En 15 dies esperem fer-ho al paller. Calor suau durant el dia i força fred durant la nit.
La Cori i l'Albert es van passar el matí desbroçant el camí que porta al centre del poble i l'Alba i el Martí van netejar el mallador descobrint unes lloses maquíssimes. Ara estem esperant al Julio perquè ens porti uns mobles bàsics per fer el paller habitabe. Anirem informant.....

6 comentaris:

  1. He estat veint per la tele el projecte de fer reviure el poble de Solanell, ho trobo admirable que en els temps que corren algú es pogui gastar el seus diners sense garanties de poder recuperar-los.
    Sento molt no poder contribuir en el projecte però la nostre situació actual (tant el meu marit com jo estem a l´atur i a ell al desembre se li acaba) i no esten passant el nostre millor moment.
    Molta sort, Isabel

    ResponElimina
  2. Et felicito pel teu projecte. Em sembla, alhora una bogeria i una proesa.

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies pels ànims. Quan els llegeixo encara tinc més clar que no m'equivoco!

    ResponElimina
  4. ei, endavant no tinguis cap dubte que sortira bé, ja saps si necessites cap tema tecnic,ajuda, planos, amidaments etcc..
    no dubtis a fer-me un mail, l´ajuda es desinteresada, sldos
    joaquim de mollerussa

    ResponElimina
  5. Hola, em dic Jordi Vendrell i visc a Vallirana (Baix Llobregat). Ja fa molt de temps que penso en arreglar alguna masia del pirineu per anar-hi a viure. La veritat és que se'm fa dificil donat que la meva situació econòmica no és per tirar coets. Tot i així m'agradaria poder col·laborar en un projecte com aquest, el qual m'emociona de cap a peus.
    Com ja he dit no disposo de gaire capital, però no tinc cap problema en col·laborar en el projecte (amb ma d'obra per exemple). Sóc enginyer i crec que podria aportar coses positives. Us deixo aquí el meu correu per si us interessa: jordi.vendrell@gmail.com

    ResponElimina
  6. Hola,
    No se si es per que als meus 52 tacos, ja n'estic una mica fins als nassos de les mentides que ens han fet empassar, i de que tard o d'hora trobes allò que t'acaba de obrir els ulls, però Saül i companyia, os haig de dir que teniu tot el meu respecte i solidaritat, amb aquest projecte de valents que esteu tirant endavant. Pot ser donat per la actual conjuntura econòmica i de com estem davant d'un nou paradigma, que la vostre idea, tot i no haver tingut el plaer de conèixer-vos, m'ha passat pel cap darrerament. Tanta crisi i tanta punyeta, em fa estar-ne tip d'aquesta gran mentida que es la "societat occidental", que per cert, s'han carregat en un parell de mesos, tot allò que va costar vides i anys en aconseguir. I el pitjor es que ens quedem amb els braços creuats. Aquest, la vostra proposta em sembla que es una carrega de profunditat al "sistema", que tan m'agradaria fer costat. Malauradament, no puc oferir gaire suport econòmic, per no dir cap, però pràcticament tota la meva vida laboral ha estat dedicada al turisme i l’hostaleria. En l’últim projecte que he tingut el plaer de fracassar (de tot s'ha d’aprendre) va estar una empresa per promocionar i comercialitzar, hotelets i cases rurals. Encara es poden veure les restes del naufragi a la web, que no diré per no fer publi. La meva experiència i coneixements estan a la vostra disposició per donar suport aquest projecte, en el que, no se si serveix d'alguna coses, hi crec en cos i ànima (m'ha tocat la fibra). T’agreixo que em facis sentir que encara hi han sortides per canviar les coses, que comencen per canviar la pròpia visió del mon.
    j.canas@ya.com, es el meu correu per seguir en contacte. A la vostra disposició, es poden canviar les coses encara.
    Josep.

    ResponElimina